Img


SESLİ TURiZM Olarak uygulamakta olduğumuz Yönetim Sistemlerinin gelişimi, Firmamızın gelişimi ve Daha iyi yerlere gelmesi için;

  • Müşterilerimizin ve çalışan personelimizin memnuniyetini ön planda tutmak,
  • Araçlarımızla ilgili yasal ve teknik mevzuat şartlarına uygunluğu sağlamak, ve diğer uygulanabilir şartları yerine getirmek
  • Müşterilerimizin ve piyasaların istek ve beklentilerini sürekli izlemek, teknolojiyi takip ederek vermiş olduğumuz hizmeti daha da geliştirmek
  • Taşımacılık süreci boyunca insan sağlığından ödün vermeden sağlıklı ve güvenli koşullarda taşımacılık yapmak.
  • Müşteri Odaklı bir firma olmak,
  • Müşterilerimize kalite, hız ve güven sunmak,
  • Bulunduğumuz Sektörde En iyi hizmeti veren kuruluş olmak,
  • Yenilikleri Dünya ile eş zamanlı olarak müşterilerimize sunmak,
  • Çalışanlarımızın sürekli gelişmesini sağlamak,
  • Çalışanlarımıza sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı sağlamak
  • Firmamızda oluşabilecek kaza ve olayların önüne geçmek
  • ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi şartlarını yerine getirme ve sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunmak,

şirketimizin POLİTİKASI olarak belirlenmiştir.

Img


ISO 9001 : 2000
Etkili bir yönetim sisteminin nasıl kurulabileceğini, dokümante edilebileciğini ve sürdürelebileceğini göz önüne sermektedir. Sesli Turizm uluslar arası kabul görmüş bir yönetim sistemi olan ISO 9001:2000'e 2004 yılında dahil olmuştur. Firmamızda çalışanlar kalite yönetim sistemini benimsemiştir. Müşteri tatmini, sürekli iyileştirme, önletici eylem vb. terimler çalışanların zihnine kazınır. Sesli Turizm her yıl ISO tarafından denetlenerek ihtiyaçlar doğrultusunda revize edilir.

Img





TSE
TS 12257 -Bu standart öğrenci ve personelin taşıma hizmetlerinin işletmecilik ve servis aracı özellikleri ile sürüc rehber personel ve servis yolcularının uyması gereken kuralları kapsar. Sesli Turizm 2004 yılında TSE belgesini almaya hak kazanmıştır.

Img


ISO 9001 : 2000
İstanbul içerisinde toplu taşımacılık yapan şirketlerin mesleki bilgilenmesini sağlayan sektörel sorunlarına çözüm önerileri geliştiren bunu yetkili mercilere ileten İSTAB aynı zamanda üyesi bulunan şirketler personeli arasında ki yardımlaşma ve dayanışmayı sağlamaktadır. Sesli Turizm bir İSTAB üyesidir.

Anket ve Değerlendirme Çalışmaları

Beklentilerinizi eksiksiz karşılayabilmek için yıl içersinde periyodik düzenlenen anket ve değerlendirme çalışmaları yapılır. Size ulaştırılan anketlerimiz kapalı zarf usulü toplanarak gizliliği korunur. Değerlendirme yetkili birim tarafından istatistiğe dökülür. Sonuçlar doğrultusunda iyileştirmeye gidilerek; hizmette olmazsa olmaz koşulumuz "kusursuzluk" için emin adımlar atılır.